2011. július 11., hétfő

Hétfői ajánló

Mit szólnátok, kedves olvasóim, ha hétfőnként jelentkeznék valami ajánlattal? Szeretem a filmeket, sorozatokat, ezért elsősorban ilyen témára gondoltam, hisz kötés közben - ha a minta engedi - jól lehet ezt-azt nézni-hallgatni. De ismerem magam, a csapongó hajlamom, így azt hiszem, ajánlgatok majd mindenfélét, ami nekem tetszik, hátha másnak is kedve támad hozzá, vagy már kedvence, és ezt megírja itt nekünk.
Első ajánlatom az Isteni sugallat (Joan of Arcadia) c. sorozat. Ismertető itt, lelőhely itt.
Kedvcsinálónak íme a zenéje:

4 megjegyzés:

gromine írta...

Nem rossz ötlet, mert én is szoktam filmeket , zenét hallgatni hímzés és kötés közben.

Irenka írta...

Köszönöm, Tünde!

Kriszta írta...

Nekem is tetszik az ötlet, és a sorozat is amit ajánlottál, gyors belenéztem :) Köszike!

Irenka írta...

De jó! :)