2010. augusztus 19., csütörtök

Kinőtte vagy nem nőtte ki?

Az alcím az is lehetne: leltár iskolakezdés  előtt. Ugyanis ilyenkor szoktam átnézni a lurkók ruhatárát, selejtezni amit kinőttek, listát írni a beszerzendő dolgokról.
Az új szerkesztővel nehezen boldogulok, úgyhogy előbb szöveg, aztán képek.
Sebikém kinőtte az alkalmi kardiját, de már készül az új, ami ugyanolyan lesz, mint a régi (nincs kedvem tervezni, és tetszik a minta-darab), csak ez kézzel kötött lesz, 55% merinó tartalmú fonalból, és kb. negyedébe fog kerülni, mint az elődje.
Szerencsére a sapka-pulcsi együttes, amit múlt télen kötöttem, még bőven jó rá, bár a pulcsi nyakát meg kell igazítanom, mert a nyakkör nagyon nyúlik, pedig már kétszer átkötöttem. Nincs valami ötletetek?
A világoskék sapit tavasszal kötöttem, pamut-műszál keverék, és Bendinek is van ugyanilyen. Szerintem ez is kibír még egy szezont.
A vékony szürke fonalból zokni lesz, ha sikerül megtanulnom a zoknikötés tudományát :-)).

































1 megjegyzés:

Macus írta...

Nekem is gyorsan meg kell ejtenem a leltározást...