2010. július 30., péntek

Minitali

Turizós találkánk volt ma délután Nönével, immár a második. A múltkori kicsit rövidke volt, rohannom kellett a bölcsibe, de ma megadtuk a módját. 
Kezdetnek megtekinthettem Gyöngyi egy-két alkotását. Elárulom azoknak, akik eddig nem tudták, élőben még szebbek, mint a képeken, és mind-mind tökéletes munka. Fonalmustra is volt, hozott  tapogatásra-simogatásra Rikker-féléket, Buci-festette BFL-eket és Barkaságokat. Szóval, igazi tobzódás volt.
Teljesítette egy ki nem mondott kívánságomat is, és elhozta Melinda egyik alpaka/selyem/kasmír 1200m/100g-os fonalcsodáját. Ééés IGEN! Most már BIZTOS: számomra EZ A fonal!
Én is megmutattam egy-két folyamatban lévő művemet, majd felfedezőútra indultunk a T-bolt fonalaskosarainak mélyére. 
Válogattunk, beszélgettünk, és hipp-hopp elrepült az a szűk három óra, ami rendelkezésünkre állt. Megjegyzem, élveztem minden percét.
Megbeszéltük, hogy legközelebb már kötni is fogunk, mert arra már - sajnos - nem jutott idő.

Íme a szerzeményeim:

Gyapjak

Pamutok

7 megjegyzés:

Kriszta írta...

Wow, egy ilyen turizós talira én is beneveznék szívesen :) Azok a pamutot nagyon nagyon tetszenek :)

Annamari írta...

Hú de szépek! Mi lesz belőlük?

nöné írta...

Én is roppant jól éreztem magam!!! Köszönet érte! Már fotózgattam is, még a pamut szekcióra várok, hogy lencsevégre kerüljön, aztán előbb-utóbb blogbejegyzek:o)

Melinda írta...

Irigykedem, hogy Nönézhettél, Nönére meg, hogy Irenkázhatott!:D
Örülök, hogy tetszik a kasmíros!:x
A fonalaidra is irigykedem, nálunk miért nincs ilyen?!:(
/Micsoda egy irigy nőszemély vagyok én.../

Amanda írta...

Egyre jobban sajnálom, hogy nálunk évekkel ezelőtt bezárt a fonalas-turi. Most micsoda forgalma lehetne. Jó zsákmány!

Kriszti írta...

Elkövettem egy amatőr hibát. Kinagyítottam a gyapjús fényképet. A pamutot már nem mertem.

Miért vagytok ilyen messze? Már azt is tudom, hogy 330 km... ;)

Irenka írta...

Lehet, hogy felétek is van hasonló, csak még nem vettétek észre?
Én évekig alig-alig kötöttem a hazai fonalkínálat szűkössége és az árak miatt. Aztán egyszer véletlenül az egyik turiban lenéztem az asztal alá, pontosabban az ott lévő kosárba...
Nöném: Várom a bejegyzésed, főleg a pihi alatt kötött dolgokra vagyok kíváncsi!
Annamari: Még nem tudom, mostanában Baktus-félékkel szemezek, nyár ide vagy oda.
Kriszti: Töröm a fejem, de (még) nem tudom, mit is írjak erre.